„Minunea muzicală” în politică

Încep prin a-mi cere scuze pentru coerenţa acestui articol. Îl scriu în stare de şoc. Tocmai am deschis ediţia online a Cotidianului. Ce am văzut pe prima pagină m-a lăsat cu gura căscată. Moda introdusă de unele partide cu cântăreţii politicieni a fost dusă la extrem de PSD. În localitatea Stefanesti, Ilfov candidează pentru un loc în consiliul local, din partea PSD, nimeni altul decât… (momente de suspans) ADRIAN MINUNE. Ce aş putea să spun mai mult?! Indignarea mi se domoleşte şi lasă locul unui sentiment de lehamite. „România, mereu surprinzătoare!” Cred că este cel mai potrivit slogan pentru ţara noastră.

Nu am nimic cu maneaua, este un gen de muzică pe care îl ascult, dar nu vreau să îmi imaginez scenariul în care acest om lipsit de cultură poate îndeplini o asemenea funcţie. Acum că m-am calmat i-am găsit totuşi un „tovarăş” mai de succes manelistului („tovarăş” la nivel de educaţie): Marian Vanghelie. Uite că acum nu mai sunt aşa şocat.

O să pun acest articol la categoria „Marile probleme ale naţiunii”. Eu îmi forţez neuronii pentru o soluţie. Dar vă întreb şi pe voi: Ce mai putem face pentru România?

PS: Citeşte pe aceeaşi temă editorialul lui Ciprian Ranghel.

7 răspunsuri

  1. Si cum ai tu de gand sa iti fortzezi neuronii pentru aceasta problema? Chiar as vrea sa stiu :)) Asta e realitatea: oamenii politici sunt in stare de ORICE! Dar eu raman totusi cu intrebarea: cum iti fortezi neuronii tu pt o solutie in cazul acestei „probleme”? Hai mariusic sa te vedem ;))

  2. Această veste a venit parcă la țanc. Vorbeam despre elite, despre adevăratele valori, despre cei pe care ni-i dorim la conducere, despre cei pe care îi admirăm și în fața cărora putem spune ”jos pălăria” și ce aflu…că minune așa și pe dincolo…nu am cuvinte…se pare că nu numai televiziunea este cea care a lasat adevaratele elite în umbra. Se pare că politicienii au o satisfacție nemărginită să ne lase făra cuvinte ridicând pe cele mai înalte trepte oameni cu două clase mai multe ca trenul. Oameni pe care eu ar trebui sa-i respect și să-i apreciez? Cineva mă întreba de ce nu mă interesează politica…am impresia că aceasta întâmplare este răspunsul…

  3. Noroc ca Vanghelie nu mai candideaza la primaria Bucurestiului. Ca altfel ar fi jale de tara asta. Sa avem agramati in functii inalte ar fi chiar ironia sortii. Si-asa exista o doza mare de umor in tot ce inseamna roman autentic. Problema e ca „indaratul oricarei comedii sa afla o tragedie”, cum spunea Titu Maiorescu. Marea comedia e politcii noastre e o la fel de mare tragedie. Viciile si diformitatile ar trebui sa fie combatute, nu sustinute. Intr-adevar, Adrian Minune e solutia. Probabil ca zace o inteligenta remarcabila in acesta mare vedeta manelista. Ajunge politica sa fie de rasul curcilor. Halal tara, halal popor!

  4. E chiar tare vestea. O să iasă nişte materiale foarte tari..albume in primul rand..”Chef de chef la primărie – Vol. 1″, „Ieri la cumetrii, azi în primării”..şi de ce nu, putem visa la un „Adrian the Wonder Child feat. Mircea Geoană & Dj Marean – Barosanii la putere”. De asemenea o carte care cred că ar prinde foarte bine, „De la acordeon la scaunul de primărie în 10 paşi simpli”. Dar până la urmă tot răul spre bine, poate se lasă de cântat.

  5. ascultand o manea in timp ce scriu commentu’ asta ma gandeam daca asta influenteaza alegerea mea intr-un fel?
    poate ca nu…dar atat timp cat timp traim intr-o tara in care valorile sunt inversate (acum nu spun ca Adrian Minune nu ar fi o valoare…la Obor ) trebuie sa ne asteptam la astfel de actiuni din partea partidelor…
    Mai mult daca avem vot uninomunal, ne putem astepta la o intreaga gradina zoologica pe acele liste…numai la politicieni de valoare nu, or avem asa ceva?
    Daca nu avem cu siguranta Adrian este o valoare de mahala, dar asta nu impiedica, electoratul de toate varstele sa-l voteze (iata un prim avantaj, aproape nici un „om politic” nu se bucura de simpatie la toate nivlurile de varsta )
    Asadar, Forza ADRIAN MINUNE, te ridici la inaltime!!!

  6. oooof viataaa noastra!!!!…am trait s-o auzim si p-asta! daca cineva imi spunea ca adrian de vito [ parca si-a schimbat numele de „scena” nu? – nu ma pricep la manele] o sa candideze vreodata la vreo primarie, indiferent ca vorba de stefanesti, cucuietii din vale sau doamne fereste, bucuresti, nu l-as fi crezut! dar nu cred nici acum. deci n-am crezut articolul asta! imi pare rau marius, dar a fost nevoie sa caut si alte surse pentru ca e incredibil – nici macar nu mai poti rade la astfel de faze…cat despre o eventuala solutie la aceasta problema…cred ca solutia ar fi sa nu il voteze NIMENI, nici pe el, nici pe marean care este, nici pe jiji….hahaha…scena politica e plina de actori capabili si competenti, iar pentru a fi actor trebuie si sa stii sa canti. e perfect, o aveam pe loghin, vine de vito..cine lipseste? fuego, pepe si oana cred ca ar completa vocea politicii romanesti- e chiar perfect!…avem parte oare de „elitele” [ tema de discutie s-a schimbat radical, la polul opus, n-as fi crezut! ] pe care le meritam?

  7. […] Am citit despre asta aici. Echipa Pitchers […]

Lasă un răspuns

