Politica luată la băşcălie

Haideţi să ne amuzăm un pic, înainte să înceapă campania electorală şi implicit discuţii „serioase”. O să vă rog să scrieţi aici orice fel de bancuri, maxime sau alte lucruri amuzente despre politică/politiceni. Dacă ele mai au şi un sâmbure de adevăr, o să încercăm să facem haz de necaz. La momentul potrivit poate că vom încerca să schimbăm şi lucrurile în bine.
Am să încep eu. Nu ştiu dacă am mai spus-o cineva înaintea mea dar o poantă (sper să fie doar poantă, deşi nu-s foarte convins) a ieşit din neuronii mei contaminaţi ca TGV-ul din tunel:

Care este defectul principal al politicienilor din România?
Ne cred mai fraieri decât suntem.
Care este principalul avantaj al politicienilor din România?
La nivel de majoritate democratică, au dreptate.

5 răspunsuri

  1. Uite un banc gasit de mine pe net care mi se pare super funny ;))
    Cica ajung Bush, Blair si Basescu in iad. Fiecare are dreptul la convorbiri cu lumea reala contra-cost. La sfarsitul lunii vin facturile pentru fiecare: Bush: convorbiri 30min catre SUA, cost factura 100$ Blair: convorbiri 45min catre UK, cost factura 180$ Basescu: convorbiri 300min catre Romania, cost factura 1$ Revoltati primii doi cer socoteala la administratorul iadului.. raspunsul: hell to hell se taxeaza local

  2. citeşte „vine crăciunul” la mine pe blog! 😉

  3. […] Politica luată la băşcălie […]

  4. Am găsit un articol super-tare. Cine spune că politicienii noştri nu sunt nişte intelectuali se înşeală amarnic. Citeşte aici http://manipulare.wordpress.com/2008/04/16/videanu-analfabet-este-academician-comparativ-cu-vicepresedintele-pd-l-scripcaru/

  5. […] Mintea electoratului (la nivel de majoritate democratică) nu este dispusă/nu are capacitatea să recepţioneze mesajele politice la nivelul […]

Lasă un răspuns

