Test de orientare politică

Dă un clik aici şi fă-ţi testul de orientare politică. După care împărtăşeşte-ne rezultatul tău.

Rezultatul meu este:

The Political Compass

Economic Left/Right: 1.88
Social Libertarian/Authoritarian: -3.49

7 răspunsuri

  1. L-aam facut si eu mai demult si cred ca am iesit undeva prin stanga sus a patratului mov. 😛

  2. mie imi pare rau ca nu pot sa pun imaginea propriu zisa..

    oricum am iesit de stanga (asa cum ma si asteptam)
    undeva in cadranul verde, cam pe unde era bulina lui ghandi.. cei care au facut testul inteleg

  3. Your political compass
    Economic Left/Right: 2.75
    Social Libertarian/Authoritarian: -4.77

    Adica in dreapta, jos, in patratul mov. Putin mai jos si mai spre dreapta decat tine.

  4. Economin Left/Right:4.00
    Social Libertarian/Authoritarian: -4.46

    🙂 Aproape de mijlocul patratului mov.

  5. Ce ne-am face fără Rox? Ea singura de stânga. Şi cum PITCHERS încurajează diversitatea, considerând că este o formă de progres, îi mulţumim pe această cale.
    Văd aici multă lume de dreapta, nu are nimeni nimic de comentat la articolul despre „guvernarea liberală de stânga”?
    https://pitchers.wordpress.com/2008/04/18/romania-condusa-de-liberali-o-tara-social-democrata/

  6. Economic Left/Right: -1.00
    Social Libertarian/Authoritarian: 1.85

    Cred ca e ceea ce auzim la televizor centru-stanga…desi relevanta testului este indoielnica…Si oricum daca toti am fi la fel…nu vreu sa imi imaginez o asemenea societate.

  7. exact.. ce v-ati face fara stanga? eram sigura ca eu sunt undeva spre comunism.. a iesit totusi bine..:)

Lasă un răspuns

